TMC Telemarketing og deres produkter

Erhverv

TMC-Telemarketing-logoTMC Telemarketing er en telemarketingvirksomhed, som er stiftet af Torben Larsen i December 2001. Virksomheden yder flere forskellige services til andre virksomheder og går meget op i kvalitet. Deres kerne ydelser er telemarketing og mødebooking.

De har mange års erfaring indenfor salg og mødebooking, og ved hvordan man får det bedste ud af virksomhedens potentiale. TMC Telemarketing har 4 produkter som de tilbyder; Mødebooking, Call Center, Leadgenerering og datasalg.

Mødebooking

Hos TMC Telemarketing sørger man for at du som kunde får fat i de rigtige kunder, og at kundens virksomhed vil stige i omsætning. TMC Telemarketing booker årligt mange møder for en lang række danske virksomheder, inden for mange forskellige brancher.

Det er vigtigt at møderne, der bliver booket, er i højeste kvalitet og at kunden føler sig trygge og tilfredse med deres møder.

TMC Telemarketing har booket mere end 95.000 møder til danske erhvervskunder, og ved hvad der skal til for at skabe succes og sørge for at kvaliteten er god.

Call Center

Call centret hos TMC Telemarketing varetager en bred vifte af opgaver. Her tilbyder de telesalg, telemarketing, mødebooking, telefonpasning og kurser. Hos call centret bliver der booket dobbelt så mange møder, som en anden virksomheds medarbejder selv kan booke. De mange års erfaring og viden om telemarketing gør, at TMC Telemarketing er stærkere i netop dette felt.

Call centret hos TMC Telemarketing tilbyder også overblik, markedsscreening, kundeanalyse og dataindsamling som giver kunden de helt nødvendige informationer for at skabe en vækst i deres virksomhed. Call centret hos TMC Telemarketing kontakter deres egne kunders kunder for at lave en professionel kundeanalyse over hvordan deres købeoplevelse har været.

TMC Telemarketings speciale: Leadgenerering

Hos TMC Telemarketing er det vigtigt at finde de rigtige kundeemner til kunderne, og her sørger TMC Telemarketing for at skabe en god kontakt mellem virksomheden og deres potentielle kunder. Denne ydelse vil sørge for at øge virksomhedens omsætning.

Hos TMC Telemarketing er det vigtigt at løbende leadgenerere for at kunne finde nye kunder og skabe den størst mulige vækst. Efter al dataindsamling er det derfor vigtigt at segmentere, hvor man herefter finder ud af hvordan man finder de potentielle kunder og evt. arrangerer møder med dem.

Datasalg

Hos TMC Telemarketing tilbyder de også optimering af databaser og dataindsamling. Man sørger for at få dækket kundens behov så bedst som muligt. Offentlige data og andre data som ønskes at blive optimeret, bliver gjort via telemarketing.

TMC Telemarketings sidste produkt er datasalg, hvilket vil sige, at der bliver optimeret, valideret, renset og indsamlet data efter kundens behov. Rådgivning og forståelse for hvad TMC Telemarketing kan hjælpe med vedrørende databaser gør, at kunden kan føle sig trygge. Det er vigtigt at kunden føler sig sikker, når der bliver investeret i køb af databaser. Selvom databaser kan være meget skrøbelige og private for nogle virksomheder, er det vigtigt at forstå, at TMC Telemarketing har en meget bred viden indenfor dataindsamling, og håndtere det korrekt. TMC Telemarketing er derfor meget sikker når de samarbejder med kunden indenfor dette felt.

Hos TMC Telemarketing kan man uforpligtet komme og få en snak om, hvordan der bliver investeret optimalt i databaser. En kort rådgivning, hvor der bliver gjort rede for hvilke ting TMC Telemarketing sætter fokus på, og hvad der kan optimeres.

Da TMC Telemarketing har investeret i kantine- og cafebranchen, har de også sørget for en komplet database med al information. Om det så gælder hoteller, kantiner med mere end 50 ansatte eller cafeer og restauranter med mere end 10 ansatte, så er TMC Telemarketing klar med en database. Hos TMC Telemarketing bliver den kaldt for ”Kantinedatabasen”, og den bliver anvendt i både den private og offentlige sektor.