Shooting Star.dk

I vælger, TelemarketingCentret sælger

telemarketingcentretBlandt den enorme mængde af virksomheder med speciale i telesalg og mødebooking, som efterhånden fylder danmarkskortet ud, kan man i den idylliske jyske by, Horsens, finde én af ”de tunge drenge”. TelemarketingCentret ApS er navnet på en af de mest anerkendte salgsorganisationer herhjemme, som huser telesalget for både større og mindre virksomheder i mange forskellige brancher, herunder blandt andre IT-, transport-, forsikrings- og medicinalbranchen.

Det vil nærmest være omsonst at forklare ideen og grundlaget bag TelemarketingCentret, da navnet i ordets bedste forstand giver svaret. Dog er man nødt til at dykke en smule nærmere ind i virksomheden for at forstå kvaliteten af arbejdet og årsagen til de mange års succesfulde færden. For hvad er vigtigt, når virksomheder skal outsource deres telesalg? Og på hvilke parametre vælger en virksomhed sin samarbejdspartner? Enhver virksomhed kan have deres individuelle krav og forestillinger i forhold til branche og budget, men for TelemarketingCentrets kunder er det tydeligt, at kvalitet og professionelt salgspotentiale vægter utrolig højt.

Trygge hænder bærer TelemarketingCentret

Den ydmyge mand bag TelemarketingCentret ApS hedder Torben Larsen, der nu i godt 14 år har svunget dirigentstokken i virksomheden, og igennem årene har sørget for, at TelemarketingCentret i dag kan kalde sig for en af landets førende af sin art. Med mange års erfaring med udvikling og markedsføring, salg på reklamebureauer, udvikling af adskillige B-2-B-løsninger har Torben Larsen opnået store resultater med sin virksomhed.

Torben Larsens ønske og mål med virksomheden har til hver en tid været at skabe tilfredse kunder, gennem yderst professionelt salgsarbejde. Og derfor er det heller ikke hvem som helst, der bliver ansat hos TelemarketingCentret. For Torben Larsen er det altafgørende, at hans sælgere er eksperter, gerne med grundig salgserfaring – dermed ikke sagt, at den fødte sælger uden større erfaring ikke kan få en plads bag én af de 30 computerskærme i virksomheden, for hos i TelemarketingCentret bliver man salgsekspert på rekordtid.

TelemarketingCentret kan sælge sand i Sahara

Blandt TelemarketingCentrets kerneydelser er selvsagt telefonsalg, herunder mødebooking, validering, opdatering og udvikling af databaser. Derudover laver TelemarketingCentret også kundeanalyser og indhentning af e-mail permission. Men en af virksomhedens helt store specialer er leadgenerering – altså evnen til at skaffe nye kunder – og netop på denne baggrund har TelemarketingCentret formået at bane sig vej til toppen af telesalgsvirksomheder i Danmark.

De rå facts taler for sig selv. TelemarketingCentret foretager intet mindre ned 300.000 telemarketingopkald om året og afvikler omtrent 180.000 indgående kundeopkald. I 2014 bistod virksomheden mere end ti børsnoterede selskaber, og skaber ofte resultater med ROI på op til 200. Det er et kvalitetsstempel, der taler for sig selv.

Om vi på sigt ser et salg af sand i Sahara, kan vi kun spå om, men guderne skal vide, at Torben Larsen og hans fantastiske team af sælgere hos TelemarketingCentret ikke er bange for at prøve.

Læs mere om TelemarketingCentret her.

 

 

 

Comments are closed.